Friday, May 27, 2011

CHECK THIS OUT . HAHA . :D

GRENADE ( malay version )


Mudah datang, mudah pergi, itu hanya bagaimana kamu hidup 
Oh, turun, turun, turun semua itu, tapi anda tidak pernah memberi
Jika sudah tahu kau adalah masalah dari ciuman pertama Adakah mata anda terbuka lebar, mengapa mereka terbuka?
Memberikan anda semua yang saya miliki dan anda melemparkannya di tempat sampah 

Anda melemparkannya ke tempat sampah, kau Untuk memberikan saya semua cinta anda adalah semua yang pernah saya bertanya 
Kerana apa yang anda tidak mengerti adalah
Aku akan menangkap bom tangan untuk ya 

Lemparkan tanganku di pisau untuk ya
Aku akan melompat di depan kereta api untuk ya 
Kau tahu aku akan melakukan apa pun untuk ya
Saya akan pergi melalui semua rasa sakit ini 

Muat peluru langsung melalui otak saya 
Ya, aku akan mati untuk anda, bayi Tetapi anda tidak akan melakukan hal yang sama


Tidak, tidak, tidak, tidak
Hitam, hitam, hitam dan biru, memukul saya 'til aku mati rasa Beritahu syaitan aku berkata, hei, ketika anda kembali ke mana anda daripada Gila wanita, wanita yang buruk, itulah yang kau, yeah Anda akan senyum di wajah saya kemudian merobek rem keluar kereta saya 


Memberikan anda semua yang saya miliki dan anda melemparkannya di tempat sampah Anda melemparkannya ke tempat sampah, ya, kau Untuk memberikan saya semua cinta anda adalah semua yang pernah saya bertanya Kerana apa yang anda tidak mengerti adalah
Aku akan menangkap bom tangan untuk ya Lemparkan tanganku di pisau untuk ya Aku akan melompat di depan kereta api untuk ya Kau tahu aku akan melakukan apa pun untuk ya
Saya akan pergi melalui semua rasa sakit ini Muat peluru langsung melalui otak saya Ya, aku akan mati untuk ya, bayi Tetapi anda tidak akan melakukan hal yang sama
Jika tubuh saya terbakar Ooh, anda akan menonton saya membakar dalam api Kau bilang kau mencintaiku, kau pembohong Kerana anda tidak pernah, pernah, pernah lakukan, bayi
Tapi sayang, aku masih menangkap bom tangan untuk ya Lemparkan tanganku di pisau untuk ya Aku akan melompat di depan kereta api untuk ya Kau tahu aku akan melakukan apa pun untuk ya
Saya akan pergi melalui semua rasa sakit ini Muat peluru langsung melalui otak saya Ya, aku akan mati untuk anda, bayi Tetapi anda tidak akan melakukan hal yang sama
Tidak, anda tidak akan melakukan hal yang sama Anda tidak akan melakukan hal yang sama Ooh, anda tidak pernah melakukan hal yang sama Tidak, tidak, tidak, tidak